korio

korio

سلاااااااااااااااااااااام بر عااااااااااااااشقاااااااااااااااااان کره!!!

درسا و شیوا
درسا و شیوا

سلام من شیوا هستم و امیدوارم از وبلاگمان خوشتان بیاید... سلااااااااام.من درسا هستم و میخوام لیست عاشقان دابل رو طولانی تر کنم.به امید اوووووووووووون روووووووووووووووووووز...
sh13782010@gmail.com


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان korio و آدرس p.j.m.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

وبلاگ پسر 18 ساله

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

عوض شدن وب

Kim Hyun Joong – Playful Kiss FM in TOKYO Day & Night Session DVD

Kim Hyun Joong – “Who Are Your Favorite Idol-Turned-Actors

Kim Hyun Joong – Is on a successful Japanese Tour

Kim Hyun Joong – Played Football in Japan wearing his ARTMATIC Uniform

Live] Kim Hyun Joong ( Songs 19.11.2011 )

?Kim Hyun Joong – Who will become Rain’s successor

[ Kim Hyun Joong – Fukuoka Japan Tour Concert Rehearsal Pix [23.11.11

Kim Hyun Joong – THEFACESHOP Promo PIx

[Photo] Kim Hyun Joong – Calendar 2012 by elley

Kim Hyun Joong – Moved by Fans’ Sweet Gestures

Kim Hyun Joong – Tokyo Japan Tour Concert (Day 1) [19.11.11] by nomad0606

(Park Jung Min – Hennessy Artistry (pics

Park Jung Min – Hennessy Artistry @ Malaysia PressCon

jung min in malysia airport

Development by jung min

Park Jung Min, Malaysia H-Artistry Opening Performance ‘Filled up the stage fully even alone’ [14.11

ادامه عکس های جونگی درHennessy Artistry

شخصیته کارتونیه جونگمین

Media Photo] Kim Hyun Joong – STYLE ICON AWARDS 2011 [03.11.11]*

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 63168
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1



مصاحبه با هیونگ جون

سلام بچه ها امروز براتون یه مصاحبه از هیونگ اوردم و امیدوارم خوشتان بیاید

ولی جون هر کی دوست دارید نظر بدید

 

 

 

 

* توی دنیا دوست داری چه کسی رو بیشتر ملاقات کنی ؟

البته که سائو تایجی . وقتی بچه بودم به آهنگ های متفاوتی گوش می کردم که البته از راک بیشترخوشم میومد . کسی که توی دوران مدرسه خیلی دوست داشتم سائو تایجی بود وقتی آهنگ " آنسوی دریاها" رو ازش شنیدم تصمیم گرفتم که خواننده بشم واسه همین خیلی برای سائو تایجی ارزش قائلم.

*استعدادی توی تو از دوران دبیرستان بیشتر شده ؟

وقتی دوران دبیرستان رو میگذروندم توی یه گروه گیتار باس میزدم. می تونم خوب گیتار بزنم . وقتی یه ایده در مورد آهنگ به ذهنم میرسه ، دلم میخواد سریع اجراش کنم . وقتی توی ژاپن بودم حتی روزها می شد که داشتم با گیتار ور می رفتم تا به آهنگ مورد علاقه ام برسم . من عاشق گیتارم.

*جایی هست که بخوای به اونجا سفر کنی ؟ با کی؟

دوستهایی دارم که از بچگی باهاشون بزرگ شدم . بیشتر زندگیم رو با اونها گذروندم . وقتی با اونهام از هیچی نمیترسم . میخوام یه روز با اونها به فضا سفر کنم . به نظرتون مسخره میاد؟

* توی شماره های ضروری موبایلت کی نفر اوله؟

خاطره بدی از save کردن شماره های ضروری و لو رفتن اونها دارم برای همین دیگه از سیستم شماره های ضروری استفاده نمی کنم .

*همیشه توی کیفت چی با خودت حمل می کنی ؟

یه لنز اضافه به علاوه یه لباس زیر و جوراب برای وقت هایی که باید برای فیلمبرداری شب رو بمونیم .

* با کدوم بازیگر زن دوست داری بازی کنی ؟

لی هیوری ، قبل از اینکه به عنوان خواننده آغاز به کار کنم اون قهرمان من بود . از من بزرگتره و نصیحت های خوبی به من کرده.

*شعارت در زندگی ؟

فقط یه بار فرصت برای زندگی کردن داری سخت کار کن و شهرت به دست بیار به فقرا کمک کن و مورد احترام واقع شو .

*تفاوت قبل از بازی در نقش جیهوو و بعدش چی بود ؟

رده های سنی ای که من رو میشناسن تغییر کرده . جیهوو به من این توانایی رو داد که یک کیم هیون جونگه دیگه رو بسازم.

* تا حالا درباره بحث هایی که توی اینترنت سرت میشه نظری دادی ؟

سعی می کنم مطالبی که درباره ام مینویسند رو نخونم و فقط مطالبی رو می خونم که روی صفحه طرفدارهام مینویسن. بعضی اوقات بهش سر میزنم و بعضی اوقات هم نه

* عادت بدی هم داری؟

آره ، وقتی که عصبی می شم باید ماهیگیری کنم یا به موسیقی گوش بدم  .

* اگه مثل شخصیت جونپیو خانواده ات مخالف ازدواج تو باشن چیکار میکنی ؟

سعی می کنم وادارشون نکنم و بهشون بفهمونم که خودم میتونم درست تصمیم بگیرم.



خوب بچه ها تا پست بعدی باااااااااااااااااااااااای.

نظر بدهههههههههههههههههههید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 24 تير 1390برچسب:,

|